Friss Hír: Elindult a Pannon-Safe chatbotja! Te már próbáltad?
Lakásbiztosítás
2020. 06. 21.
A mai napon elindult a cég messenger chatbotja! Hogy ez pontosan mit jelent és mire jó? Olvass tovább, és megtudod!
Először is kezdjük azzal, hogy mi is a chatbot, hogyan tudod használni?
A Pannon-Safe Chatbotja azzal a céllal született, hogy mind a meglévő ügyfeleiknek, mind pedig az oldalukon járó érdeklődőknek gyorsan, egyszerűen nyújtson használható információkat. Ez a csevegő robot a Facebook oldalhoz van kötve, tehát ha üzenetet írsz nekik, akkor először a „robottal” találkozol.
A chatbotot elsősorban a megjelenő menüpontokon keresztül tudod használni, úgy a legkézenfekvőbb. Gyorsan megtalálhatod a téged érdeklő információkat a világos menürendszerben de vannak beépített kulcsszavak is, amikre reagál a program, ilyen például, hogy:
- biztosítást szeretnék kötni
- menü
- kérdésem van
- szerződéseim
- irodakereső
- kvízjáték
Miben tud segíteni, mire tudod használni?
Ha csak érdeklődsz biztosításkötés iránt, akkor kiválaszthatod, hogy milyen biztosításokat tudsz a Pannon Safe-nél online megkötni. Van lehetőség arra, hogy többet megtudj az egyes termékekről a gyakori kérdések menüpontban, de a kalkulátor kitöltésével rögtön egy megköthető ajánlatot kapsz.
Ha már meglévő ügyfelük vagy, akkor gyorsan el navigálhatsz az aktív szerződéseidhez.
Valamint függetlenül attól, hogy a Pannon-Safe elégedett ügyfelei között vagy-e már, vagy sem, nézelődhetsz a legnépszerűbb blogcikkeik között és megkeresheted a hozzád legközelebbi irodájukat.
Böngészheted a gyakori kérdéseket is, amiből sokat tanulhatsz, hiszen úgy vannak összeválogatva a kérdések, hogy a legégetőbb biztosítási problémákra kapj bennük választ.
A Pannon- Safe készített neked egy 5 kérdésből álló kvízjátékot is, ha leszeretnéd tesztelni a tudásodat általános, biztosítással kapcsolatos kérdésekben. Ha sikeresen kitöltöd a játékot, akkor utána vár rád egy meglepetés is. :)
Ugyanakkor nem veszett el teljesen a személyesség, ugyanúgy itt vannak Neked, ha személyes segítséget szeretnél kérni tőlük. A chatbot menüből van lehetőséged kiválasztani az élő chat opciót, tehát hogyha szívesebben beszélnél egyik kollégájukkal Messengeren keresztül, akkor ők erről egyből kapnak értesítést és amilyen gyorsan csak tudnak, válaszolnak a kérdésedre!
Mivel a Pannon Safe most indította el ezt a kényelmi szolgáltatást, ezért hálásak lennének mindenfajta visszajelzésre a robottal kapcsolatban.
Ide kattintva ki tudod próbálni a robotot, de a weboldal jobb alsó sarkában is mindig megtalálod, éjjel-nappal!
Legfrissebb bejegyzések
E-Alkusz: az applikáció, amivel végre egy kézben tarthat mindent a biztosításai kapcsán
2021. 09. 30.
Tovább a CASCO oldalra
Tovább a Utasbiztosítás oldalra
Tovább a Lakásbiztosítás oldalra
Tovább a Vállalkozói biztosítás oldalra
Tovább a Nyugdíjbiztosítás oldalra
Tovább a Lakástakarék oldalra
Tovább a Egészségbiztosítás oldalra
Tovább a Személyi kölcsön oldalra
Tovább a Lakás hitel oldalra
Tovább a Hitelkiváltás oldalra
Tovább a Közvetített termékek oldalra