Elkötelezettség és minőségirányítás
Célunk értéket teremteni, biztonságot és stabil pénzügyi alapokat nyújtani partnereink részére cégünk innovatív gondolkodású, ügyfélközpontú, problémamegoldást kereső munkatársai és menedzsmentje segítségével.
Ügyfélkapcsolatainkban kiemelt jelentőséget tulajdonítunk a pontos, korrekt tájékoztatásnak, és a gyors ügyintézésnek.
Meggyőződésünk, hogy a személyes jó kapcsolat ügyfél és üzletkötő között, meghatározó eleme a cégünk iránti bizalomnak.
Célul tűztük ki, hogy olyan biztosításközvetítői szolgáltatást nyújtsunk ügyfeleink részére, hogy az mind földrajzi elérhetőségben, mind szakmai tartalmában, valamint legkedvezőbb díjával nem csak elnyerje, de hosszú távon fenn is tartsa partnereink megtisztelő bizalmát!
Minőség- és információbiztonsági politika
A Pannon Safe Kft. felső vezetősége elkötelezettséget vállalt arra, hogy a Megrendelők igényeinek és elvárásainak a legjobban megfeleljenek, az információ megfelelő kezelése mellett, ezáltal a tevékenységünkkel szembeni elégedettséget növeljék. A megrendelők egyre színvonalasabb kiszolgálása érdekében folyamatosan fejlesztjük szolgáltatásainkat, technikai hátterünket.
A Társaság felső vezetősége, a Társaság szolgáltatási minőségének, a Megrendelők igényeinek való megfelelés érdekében gondot fordít a munkatársak oktatására, a személyi képességek javítására.
Tekintve, hogy a szervezet szolgáltatása bizalmi jellegű, kollégáinktól, alvállalkozóinktól elvárjuk a korrekt, udvarias, becsületes magatartást, és az információk, adatok, dokumentumok előírt kezelését.
Kérdésével keressen minket!
Telefonon: +36 72 222 010
E-mailben: info##kukac##pannonsafe.hu
Vagy keresse fel személyesen az ország 20 pontján megtalálható irodánkat »