Panaszkezelés
A Pannon-Safe Biztosítási Alkusz Kft célja az Ügyfelek magas színvonalú, gyors és hatékony kiszolgálása. A szolgáltatások és a társasági belső folyamatok ügyféligényeknek mind jobban megfelelő fejlesztése kiemelt jelentőségű.
Az Ügyfelektől érkező panaszokat az Alkusz a mindenkor hatályos vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően, egységesen kezeli. Az Alkusz ennek megfelelően biztosítja, hogy az Ügyfél az Alkusz magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban (személyesen vagy telefonon), vagy írásban (személyesen, vagy más által átadott irat útján, postai úton, telefaxon, elektronikus levélben) közölhesse.
Panaszbejelentési formanyomtatvány
Meghatalmazás panaszbejelentéshez
MNB Pénzügyi Navigátor Pénzügyi panaszról
Telefonon:
- kedd 8:00-20:00 óráig a +36-21-201-0667 telefonszámon
- hétfő, szerda-péntek 8:00-16:00 óráig a +36-21-201-0667 telefonszámon
A szolgáltatási időn belül az Alkusz biztosítja az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést. Egyéb időpontokban az üzenetrögzítőre üzenetet hagyó ügyfeleket a legrövidebb időn belül visszahívjuk.
Telefaxon: Az Alkusz 06-72-998266 telefax számán.
Postai úton: Pannon-Safe Kft 7623 Pécs Rét u. 49.
Elektronikus üzenetben: a www.pannonsafe.hu weboldalunk a lenti üzenetküldő felületén, amelyre beérkező leveleket az Alkusz folyamatosan fogadja.
E-mail címen: info@pannonsafe.hu, amelyre beérkező leveleket az Alkusz folyamatosan fogadja.
Kérjük, a lenti bejelentőt pontosan és minden információra kiterjedően töltse ki, hogy panaszát gyorsan orvosolni tudjuk.